Quatro

Vážení zákazníci, na našich stránkách jsme spustili možnost nákupu zboží na splátky přes QUATRO. Věříme, že vás tato možnost osloví. Nákup je jednoduchý a celý postup si přečtete níže. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Jak nakupovat na splátky

  1. Vybrané zboží vložíte do nákupního košíku. Pozor! Nákup na splátky je možné využít při nákupu zboží v celkové maloobchodní ceně od 100,00 do 3.000,00 , s potvrzením o příjmu manželky / manžela do 7.000,00 . V případě, že jste držitelem stříbrné Quatro karty máte možnost nakoupit do výše 5.000,00 , s potvrzením o příjmu manželky / manžela do 7.000,00 .

  2. Vyplňte všechna povinná pole v košíku. Při nákupu na splátky máte možnost výběru způsobu přepravy "Osobní odběr" nebo "Kurýrem". Dále zvolte možnost způsobu platby "Nákup na splátky". Po zaškrtnutí způsobu platby klikněte na "Odeslat objednávku".

  3. Po úspěšném odeslání najdete odkaz "Protože jste si zvolili nákup na splátky, vyplňte prosím následující formulář."

    Formulář žádosti o nákup zboží na splátky je třeba vyplnit takto:

    1. krok:
  4. V částech "Údaje o klientovi" a "Údaje o zaměstnavateli" vyplňte všechny požadované údaje.

    2. krok:
  5. V části "Předmět financování půjčky" si zkontrolujte, zda zboží, které jste zadali v objednávce se shoduje se zbožím uvedeným v žádosti. V případě, že se zboží neshoduje, je třeba vrátit se zpět na stránku e-shopu a opravit výběr zboží (pokud bylo zboží zadán v košíku správné a nesouhlasí se zbožím uvedeným v žádosti, volejte prosím na infolinku Quatro 0850 123 440). Pokud je zboží shodný, vyberte si možnosti splácení - výši akontace a počet splátek, případně akci, pokud se nachází v kolonce "Typ akce". Klikněte na "Přepočítej" a zkontrolujte, zda Vám vyhovuje akontácia a výška splátky. Možnosti splácení můžete měnit. Pokud Vám výše akontace a výška splátky vyhovuje, vyberte a zaškrtněte způsob úhrady splátek. Dále si prostudujte "Prohlášení klienta" a zaškrtněte "Souhlasím".

    3. krok:
  6. Zkontrolujte si Vámi vyplněné údaje. V případě, že je některý údaj nesprávný, můžete se vrátit pomocí tlačítka "Zpět" a opravit údaj. Pokud jsou všechny údaje správné, máte možnost vytisknout si žádost kliknutím na "Tisk stránky". Pro odeslání žádosti ke schválení klikněte na "Odeslání žádosti".
  7.  
  8. Oznámení o schválení (resp. Upravení nebo zamítnutí) Vaší žádosti Vám bude zasláno prostřednictvím SMS resp. e-mailu podle toho, které kontakty jste uvedli v žádosti.
     
  9. Na základě informací z SMS nebo e-mailu si vyhledáte smlouvu a po jejím kontrole si ji 2x vytisknete spolu se Všeobecnými obchodními podmínkami. Obě smlouvy podepište, přiložte potřebné doklady a zašlete na adresu: Consumer Finance Holding, a.s., divize Quatro, Hlavní náměstí 12, 060 01 Kežmarok.
  10.  
  11. Zboží Vám bude doručen na dodací adresu uvedenou v objednávce.
  12.  

Potřebné doklady při nákupu na splátky

  • Stačí Vám jen občanský průkaz - během Splátkového festivalu od Quatra nemusíte nosit s sebou množství dokladů a potvrzení, protože Vám nyní k nákupu stačí jen občanský průkaz.
  • Držitelé stříbrné Quatro karty - nepotřebuje žádné doklady, pouze občanský průkaz a kartu. Nakupovat můžete do 5.000,00 . Potvrzení o příjmu manželky / manžela (ne starší než 1 měsíc) je třeba přiložit při nákupu nad 5.000,00 .
  • Zaměstnán občan - kopie občanského průkazu (z obou stran), kopie jiného dokladu totožnosti (řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo oddací list). Pokud nakupujete zboží nad 1.000,00 , přikládáte i kopii dokladu potvrzujícího Vaši adresu (SIPO, platba za nájem, plyn, vodu, elektřinu, výpis platby za telefon - ne starší než 1 měsíc) a potvrzení zaměstnavatele o příjmu (ne starší než 1 měsíc). Pokud nakupujete zboží nad 3.000,00 , přikládáte i potvrzení o příjmu manželky / manžela (ne starší než 1 měsíc).
  • Živnostník - kopie občanského průkazu (z obou stran), kopie jiného dokladu totožnosti (řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo oddací list) a originál Potvrzení o výši daňové povinnosti OSVČ nebo kopii potvrzení o podání kladného daňového přiznání. V případě že nakupujete zboží nad 1.000,00 , přikládáte i kopii dokladu potvrzujícího Vaši adresu (SIPO, platba za nájem, plyn, vodu, elektřinu, výpis platby za telefon - ne starší než 1 měsíc). Pokud nakupujete zboží nad 3.000,00 , přikládáte i potvrzení o příjmu manželky / manžela (ne starší než 1 měsíc).
  • Starobní důchodce - kopie občanského průkazu (z obou stran), kopie jiného dokladu totožnosti (řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo oddací list). Pokud nakupujete zboží nad 1.000,00 , přikládáte i výměr o přiznání přiznání (zvýšení nebo snížení) důchodu, nebo potvrzení z poštu dokladující příjem a výši důchodu nebo kopii aktuálního výpisu z účtu, kde je uvedena výše příjmu a odesílatel. Pokud nakupujete zboží nad 3.000,00 , přikládáte i potvrzení o příjmu manželky / manžela (ne starší než 1 měsíc).
  • Výsluhový důchodce - kopie občanského průkazu (z obou stran), kopie jiného dokladu totožnosti (řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo oddací list), výměr o přiznání přiznání (zvýšení nebo snížení) důchodu, nebo potvrzení z poštu dokladující příjem a výši důchodu nebo kopii aktuálního výpisu z účtu, kde je uvedena výše příjmu a odesílatel. Pokud nakupujete zboží nad 3.000,00 , přikládáte i potvrzení o příjmu manželky / manžela (ne starší než 1 měsíc).